Totalul afișărilor de pagină

luni, 9 septembrie 2013

La bodega garii

De ani de zile n-am mai fost in gara. In gara din Petrosani. Asa ca sa stau o vreme. Am fost insa astazi. In asteptarea trenului de epoca "Moldovita", care a avut intarziere, am poposit la una din bodegile garii. Evident, n-am fost singur, ci cu mai multi colegi din presa. N-am baut alcool, ci doar cate un suc. Ce mi-a placut insa cel mai mult a fost atmosfera tipica de bodega de gara. Acel parfum pe care il pierdusem in uitare, de cand trenul nu mai e principalul mijloc de transport pe distante lungi.
Am stat pe niste banci incomode, sudate de masa ca sa nu dispara. Am fost foarte surprins sa constat ca bodega avea si televizor. Postat pe Pro TV. Am urmarit finalul serialul interminabil "Tanar si nelinistit", dar si inceputul unui film despre disparitia unui copil.
Cand atmosfera de carciuma incepuse sa se simta bine de tot, o voce neinteligibila a anuntat sosirea trenului. Ne-am ridicat toti. Am lasat deoparte toata nostalgia care ma cuprinsese si m-am ridicat de pe banca. Ajuns pe peron, am dat mana cu prefectul. Cam brusca trecerea de la mireasma de bodega la oficialitati si declaratii. Dar, ca orice calator, am parasit bodega si am plecat in treaba mea.
Spre seara mi-am promis ca ma voi intoarce. Ca tare mi-a placut episodul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu