Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 14 aprilie 2012

Fanul lui Dan Suciu

Am urmarit cu atentie activitatea purtatorului de cuvant al Guvernului Ungureanu. Ma intereseaza foarte mult sa vad cum se face comunicarea la cel mai inalt nivel. Si in ultimele luni chiar am avut ce sa vad. Alegerea lui Dan Suciu pentru aceasta postura s-a dovedit a fi cea mai buna. El a revolutionat comunicarea guvernamentala in Romania si a aratat ca purtatorul de cuvant nu trebuie sa fie excesiv de serios, ci jovial, relaxat, insa nu mai putin pertinent si deschis. Am ajuns sa ma declar chiar fanul lui si sa-l consider cel mai bun purtator de cuvant pe care l-a avut guvernul pana acum. Sigur, este si lasat sa comunice, lucru de care poate altii n-au avut parte. M-a castigat definitiv de partea lui atunci cand l-am vazut la declaratii cu mana in buzunar (un gest care nu tradeaza dispret, ci doar relaxare). Se vad anii in care a lucrat in presa si a acumulat suficienta experienta care sa-i permita sa nu fie stresat acum.
L-am vazut si in dezbateri la televiziuni antiguvernamentale, in care a facut fata cu brio tirului de intrebari care aveau drept scop sa-l prinda pe picior gresit. Evident, n-au reusit, iar simpatia mea fata de el a crescut vertiginos.
Fara sa vreau sa minimalizez facultatile de comunicare si relatii publice, pot spune fara teama ca gresesc ca, cei mai buni purtatori de cuvant sunt fostii sau actualii ziaristi. Iar acesta este un lucru demonstrat.
Bravo, Dan Suciu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu