Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 31 august 2011

Un vot pentru litoralul romanesc

Anul acesta am decis sa-mi fac vacanta in Romania. Si, desi eram neincrezator, acum, cand ma apropii de finalul sejurului, cred ca am facut o alegere buna. Am ales statiunea Mamaia, una dintre cele mai frumoase in care am fost in ultimii ani. Chiar daca lucrurile sunt departe de a fi perfecte, Mamaia va avea viitor. Pentru ca aici nu te plictisesti. Poti in fiecare zi sa faci altceva. Sa mergi in alta parte. Sa intalnesti alti oameni si sa te bucuri (sau nu) de ospitalitatea lor. Gasesti distractii pentru toate gusturile si toate buzunarele. Plaje mai aglomerate sau mai linistite. Hoteluri mai bune si hoteluri mai proaste. Ca-n viata.
Chiar daca mi-au trebuit opt ore sa ajung si mai mult de zece minute sa gasesc hotelul, sunt hotarat sa dau un vot pentru litoralul romanesc. Mai exact pentru Mamaia. Si sa declar ca devine statiunea mea preferata din Romania. Iar anul viitor sunt sanse mari sa ma intorc.
P.S. Chiar daca televiziunile prezinta zilnic lucruri negative de pe litoralul romanesc, multi romani se simt bine la Mamaia. Printre ei ma numar si eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu