Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 7 septembrie 2011

Rusine, Banca Transilvania!

Sintagma "Clientul nostru, stapanul nostru" nu este de actualitate in Romania. Si in niciun caz la o banca romaneasca, care se lauda pe la televizoare ca sprijina intreprinzatorii. De fapt, nu-i sprijina deloc. Ba chiar ii desconsidera. Asa stau lucrurile la Agentia Bancii Transilvania din Petrosani Nord. Aici, operatiunile neautorizate din contul tau nu sunt chestiuni despre care angajatii bancii sa se sinchiseasca sa te anunte. De fapt, pentru aceasta banca este mai importanta relatia cu institutiile statului decat cu proprii clienti, ultimii fiind bajocoriti in ultimul hal.
Degeaba am lucrat ani de zile cu aceasta banca. Intr-un moment in care as fi avut nevoie de sprijin, aceasta a gasit de cuviinta sa ma jigneasca, neconsiderand important sa ma anunte atunci cand in contul meu se intamplau diverse actiuni.
Sa nu credeti insa ca la niveluri mai inalte lucrurile stau altfel. In urma unei discutii telefonice pe care am avut-o cu directorul Sucursalei Deva a Bancii Transilvania, Sorin Bureta, am realizat ca o organizatie nu poate fi mai buna decat cel care o conduce. Desi mi-a dat dreptate de fatada, n-a considerat important sa ma sune pentru a-mi spune apoi care este pozitia sefimii judetene a acestei banci.
Sa nu credeti insa ca am primit scuze din partea cuiva. Ba dimpotriva, doamnele de la ghiseu sunt acum bosumflate ca mi-am permis sa sun la Deva (gest cu care, evident, n-am rezolvat nimic). Acum, nu-mi ramane decat sa anunt public ca nu voi mai lucra niciodata cu aceasta banca si sfatuiesc pe toata lumea sa faca la fel.
O banca care nu-si respecta clientii, nu se respecta pe ea insasi.
Rusine, Banca Transilvania!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu