Totalul afișărilor de pagină

duminică, 10 iulie 2011

De la opera la manele

Viata iti ofera multe suprize. Unele mai placute, altele mai putin. Si poate fiecare isi au insemnatatea lor. Despre o astfel de surpriza am decis sa scriu.
La Hunedoara, a fost organizat un eveniment cu adevarat deosebit. '"Opera Nights" a adus in judetul nostru importanti solisti de opera, Daniela Vladescu, Theodore Coresi si Cristian Ruscior, precum si pe dirijorul de origine nipona, Koichiro Kanno. Locatia a fost una deosebita: Castelul Corvinilor. Iar acustica... Impreuna cu doi prieteni, am decis ca nu putem lipsi la n astfel de eveniment. Si, categoric, n-am gresit. Am vazut un spectacol deosebit, o reprezentatie extraordinara a unor artisti extraordinari. Dovada ca profesionalismul este vizibil in toate domeniile. Dupa mai bine de doua ore, am plecat de acolo satisfacut ca mi-am mai imbogatit zestrea culturala cu o seara de exceptie.
Prietenii mei insa trebuiau sa participe la petrecerea unei colege, iar cum deplasarea a fost facuta cu o singura masina, a trebuit sa merg si eu. Si pe ce muzica se distreaza romanul la petrecere? Pe manele. Si uite asa pret de alte doua ore mi-am poluat sufletul cu acest gen de muzica.
Intr-o singura seara, am trecut de la cultura inalta la cultura mahalalei romanesti. De la acordurile Vienei la cele din cartierele rau famate. Iar daca asta nu e o ironie teribila a vietii, atunci nu stiu ce e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu