Totalul afișărilor de pagină

marți, 3 octombrie 2017

Bătaie de joc pe ”Gaudeamus”

Din multitudinea de gafe comise ieri de rectorul Universității din Petroșani, Radu Sorin, numit de mine și Emil Pop 2, am uitat una foarte importantă. Îmi fac mea culpa și povestesc acum.

Contrar a ceea ce știam dintotdeauna, vremelnicul rector a decis să nu se intoneze imnul academic ”Gaudeamus Igitur” în debutul evenimentului organizat în cinstea deschiderii anului universitar, așa cum știe toată lumea.

Nerăbdător să-i dea cuvântul omului care i-a adus multă fericire în viața economică, adică lui Laurențiu Nistor, șeful PSD în județul Hunedoara, vremelnicul rector a decis că nu mai e nevoie de ”Gaudeamus”, ci doar de discursul său pentru început.

El, sau poate altcineva, și-a amintit la final, când însuși Radu Sorin a închis evenimentul și asistența s-a ridicat să plece - ba chiar unii au plecat de la locurile lor - că trebuia pus și ”Gaudeamus-ul”.

Astfel că, pe mulți studenți și profesori, imnul i-a găsit cu spatele către renumitul prezidiu, care este puternic împământenit în mintea de vechi comunist a personajului nostru principal.

Recunosc, n-am văzut bătaie de joc mai mare la adresa lumii universitare din toată Europa.

Dar, în mandatului lui Radu Sorin la cârma Universității din Petroșani vom mai vedea multe.
Iar eu le voi aduce în fața dumneavoastră, cititorii mei.


P.S. Data viitoare vă voi povesti cum a fost santajat Radu Sorin și ce ar fi putut obține șantajistul. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu