Totalul afișărilor de pagină

luni, 10 octombrie 2016

Cum am ajuns să practic ”cea mai rea meserie din lume”

Am scris acum câteva zile despre posturile ironice în care m-a pus viața.
Din același registru face parte și ce o să vă relatez mai jos.

În ajunul aniversării a 13 ani de existență a Jurnalului Văii Jiului (jvj.ro, pentru iubitorii de online) am aflat că practic ”cea mai rea meserie din lume”.

Site-ul american Careercast.com - specializat în resurse umane- susține că, de trei ani încoace, meseria de jurnalist de presă scrisă este cea mai rea din lume.

Printre argumentele acestei sentințe se numără stresul, veniturile salariale, mediul de lucru și perspectivele de evoluție profesională.

Iar colac peste toate stă situația tot mai precară a print-ului (a ziarului tipărit) din România și Europa.
Până la auzul acestei informații nu perecepeam atât de acut starea presei scrise și a jurnaliștilor care o fac, dar de acum mi-e foarte clar că nu e deloc departe ziua în care, poate, va trebui să mă apuc de altceva.

E clar că presa scrisă trece prin cea mai neagră perioadă a existenței ei. Sucombarea ei economică e foarte aproape (vezi și ce s-a întâmplat în Ungaria, unde singurul ziar de opoziție și-a încetat apariția).

Meseria de jurnalist, însă, va rămâne. Se va transforma, dar va rămâne.
Iar eu sunt determinat să rămân în picioare.
Atât cât voi putea.
Am zis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu