Totalul afișărilor de pagină

marți, 23 august 2016

Confirmarea... oficială

Mulți ani au trecut de când am început să vorbesc în spațiul public despre depopularea orașelor Văii Jiului și pericolul pe care îl reprezință acest fenomen.
Mi-am bazat chiar și toată strategia demersului meu electoral din vara acestui an pe această temă. Totul în speranța că autoritățile centrale și locale, dar mai ales cetățenii, se vor alarma și vor începe să gândească strategii pentru a stopa acest fenomen.
Nu s-a întâmplat însă mare lucru, iar blazarea părea că ne cuprinde tot mai tare.

După ce, împreună cu alții, am jucat prea multă vreme rolul lui Ioan Botezătorul care predică în deșert, a venit și confirmarea oficială. De la Vasile Dîncu și ministerul pe care acum îl conduce. Orașele din Valea Jiului s-au depopulat masiv, confirmă aceștia.
Se vorbește despre procente care depășesc 20% pe fiecare oraș, dar eu continui să cred că e vorba de mai mult. De procente care depășesc 30%. Dar cine mai cunatifică exact ....

Și mai trist este că, așa cum am povestit și în campania electorală, nu ne mai pleacă doar tinerii, ci și persoanele vârstnice. Iar din interacțiunile mele cu oamenii am aflat că fenomenul nu se va opri prea curând.
Acum că a venit și confirmarea, poate înțelegem cu toții despre ce e vorba.
Sau poate nici acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu