Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 1 iunie 2016

Demnitate și respect

În această campanie electorală, le-am promis petroșănenilor două lucruri, spre deosebire de alți candidați sau așa-ziși candidați.
Le-am promis demnitate și respect.
Deși pot părea simple, cele două au în spate multe altele.
Sunt două chestiuni complexe.

Ca să ai demnitate trebuie să scapi de sărăcie. Trebuie să îi pui la locul pe care îl merită pe cei care te mint, încearcă să te înșele sau să te fure. Și când spun ”să te fure” mă gândesc la furtul din bani publici, atât de uzitat în ultimii ani.
Doar oamenii care își pot acoperi cu ușurință nevoile de bază (mâncare, îmbrăcăminte, întreținere) pot sta cu spatele drept în fața celor care vor să-i ducă de nas într-un fel sau altul.
De fapt, este vorba despre un standard de viață normal. De un standard de viață cât mai apropiat de cel din țările occidentale.
Pentru aceasta trebuie acoperite cel puțin patru nevoi. Locuri de muncă plătite decent, o infrastructură cât mai bună, un sistem de sănătate performant și un sistem educațional la fel. 
În toate cele patru domenii, aleșii locali pot și trebuie să se implice. Iar eu o voi face. Categoric.

Respectul este cea de-a doua promisiune pe care le-am făcut-o petroșănenilor. Respectul meu îl au deja, însă vreau ca respectul față de cetățean să nu mai fie o excepție, ci o regulă împământenită.
Respectul are, însă, multe fațete. O fațetă este transparența totală. O alta este cheltuirea eficientă a banilor publici, dar și implicarea oamenilor în tot procesul decizional local.
Eu am făcut aceste lucruri și până acum, din postura de persoană privată
Cu siguranță, le voi face și în continuare, din postura de persoană aleasă.

Diferența dintre cele două posturi este dată de votul dumneavoastră. De voturile pe care mi le veți acorda.

Așadar, duminică votăm independent.

Adevăratul independent!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu