Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 25 iunie 2016

Comunicarea, provocarea noului mandat

Am citit zilele trecute o grămadă de știri despre instalarea noilor primari și consilii. Deși noi e doar un fel a spune în cele mai multe cazuri. Ba chiar am citit și despre situații care nu sunt cu nimic diferite de cele care au existat până acum. Și chiar m-am întrebat unde o fi știrea.

Dincolo de aceste aspect, mi s-a părut ciudat că nicăieri nu s-a vorbit despre una dintre cele mai importante provocări ale noului mandat: comunicarea. Comunicarea publică.

În mandatul care s-a încheiat, comunicarea a lipsit aproape cu desăvârșire și pare că așa vor sta lucrurile și în cel care tocmai a început. Suntem blestemați să nu avem parte de o comunicare normală, de o comunicare publică pertinentă. 
Noii primari, care sunt în marea lor parte vechi, continuă să nu-și dezvolte departamente de comunicare serioase. Și spun serioase, pentru că și acolo unde există formal, ele sunt formate din oameni care n-au nicio legătură cu comunicarea.
Mandatele trec, dar nimeni nu pare să învețe nimic. Dar chiar nimic.

Mai era o speranță în alegerea viceprimarilor, însă uitându-mă pe lista celor care ocupă aceste funcții îmi dau seama că nu avem nici măcar unu care să aibă măcar veleități de comunicator.
E destul de limpede că vom avea același surogat de comunicare și aceleași legături directe cu unele ziare și maximum o televiziune, care vor lăuda realizările primarului.
Însă asta nu e comunicare. O, nu. Chiar deloc.

E doar o glumă proastă și o lipsă de respect la adresa cetățeanului.  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu