Totalul afișărilor de pagină

luni, 10 august 2015

7 ani

Am ales sa scriu aceste randuri, pentru ca inteleg ca plecarea mea din functia pe care o ocupam in Primaria Municipiului Petrosani a generat unele controverse. Iar mie imi plac controversele.

Am lasat sa treaca putin timp, pentru a putea privi cu oarecare detasare ce a insemnat acest episod din viata mea. Chiar daca perceptia nu s-a schimbat.

Un pic mai mult de 7 ani a durat aventura mea de consilier pe probleme de comunicare al unui politician. Cea de pana acum, evident. Ca poate vor mai fi si altele. Nu se stie.

Nu ma uit inapoi cu ura, pentru ca stiu ca atunci cand am decis sa accept o astfel de pozitie mi-am dorit sa fac o revolutie in comunicarea publica din Valea Jiului. Si cred ca am reusit s-o fac. Categoric, astazi se comunica infinit mai bine decat acum 7 ani.
Totodata, am adus functia de consilier personal al unui primar la un nivel la care nu mai fusese.
Si astazi daca intrebati care sunt consilierii multora dintre primari, o sa constatati ca foarte putini sunt cunoscuti. In afara institutiei, evident.
Apoi am considerat ca preocuparea mea pentru comunicarea publica trebuie sa fie materializata. Asa ca am fost desemnat purtator de cuvant. Responsabilitate pe care am dus-o cu profesionalism pana in ultima mea zi in care am fost in acel post. Iar dovada stau vocile unor jurnalisti, daca nu ma credeti.
Si aici cred ca am facut performanta.
Si ma mandresc cu asta.
Dincolo de cele spuse, exista intrebarea daca 7 ani e mult sau putin.
Cu siguranta e mult. De aceea am si decis sa plec.

Este un episod din viata mea cu care nu mi-e rusine. Ba chiar ma mandresc cu ceea am facut si chiar cu faptul ca am avut curajul sa plec.
Stiu astfel ca am iesit invingator dintr-o lupta pe care as fi putut s-o pierd si sa nu mai fiu eu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu