Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 15 octombrie 2014

Iohannis, ai pierdut un vot!

In Romania, se voteaza preponderent negativ. Adica stii de la inceput cu cine nu vrei sa votezi. Acest lucru mi-e si mie clar, acum. Daca pana la inceputul campaniei, as fi putut unul dintre posibilii votanti ai lui Kalus Iohannis, acum mi-e limpede ca in niciun caz nu e el pe care as pune stampila. Nici restul de 13 candidati nu stau mai bine, de altfel.
Dar sa ma explic.
Inceputul campaniei electorale si aparitia materialelor de campanie mi-au demonstrat ca el si staff-ul sau nu au putut gasi un slogan original. Ba chiar au trebuit sa-l fure pe cel cu care presedintele american Barack Obama a castigat alegerile, in 2008. Este evident ca intre "Da, se poate" si "Yes, we can" nu e nicio diferenta, cu exceptia traducerii.
Si atunci cum sa pun eu votul pe numele unui om care n-a fost in stare sa gasesca un slogan original, ci a plagiat unul de la un candidat din cu totul alta parte a globului? Ce valoare morala mai are acel om? Si mai ales cum sa-i dai o tara pe mana unui om care copiaza sloganuri?
De aceea, cred ca e de datoria mea sa spun aceste lucruri. Poate vor intelege si altii cum se face politica in Romania sau chiar se vor gandi de doua ori inainte sa puna stampila pe Iohannis sau pe alt candidat.
Mi-e foarte greu sa inteleg cum se poate ajuge sa faci asa ceva, in contextul in care tema plagiatului a fost foarte prezenta in spatiul public in ultimele luni.
Cel mai probabil, ei cred ca noi suntem suficient de prosti si nu ne prindem. Dar, evident, se insala amarnic. Asadar, Iohannis, ai pierdut un vot! Daca o tii tot asa, o sa mai pierzi si altele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu