Totalul afișărilor de pagină

joi, 3 iulie 2014

6 ani la primarie

Astazi se implinesc sase ani de cand am devenit consilierul primarului municipiului Petrosani, Tiberiu Iacob-Ridzi. Sase ani de cand am intrat intr-un sistem despre care stiam putine lucruri, dar in numele caruia vorbesc astazi public, in dese randuri.
Au fost sase ani in care am demonstrat cum se poate face o comunicare pertinenta in numele unui om politic si apoi al unei administratii publice locale. La acest moment pot spune fara teama ca gresesc: Municipalitatea petrosaneana este campioana comunicarii publice, in aceasta zona. Am depasit toate administratiile publice la un loc, institutii, partide si politicieni, deopotriva. Iar cu o astfel de realizare ma mandresc foarte mult.
Nu vreau sa fiu lipsit de modestie si sa spun ca meritul este doar al meu. Insa, cu siguranta, intr-o oarecare masura este si meritul meu.
Intr-o lume normala, ar spune si altii aceste lucruri, in lumea noastra suntem insa priviti cu invidie si, uneori, cu rautate. Iar satisfactia cea mai mare o am atunci cand vad cat de departe de noi sunt cei care coordoneaza alte administratii publice, institutii,  partide politice sau structuri de genul Complexului Energetic Hunedoara.
Intr-o societate in care valori precum comunicare si transparenta nu sunt aproape deloc apreciate de cei aflati in posturi inalte, ar fi simplu sa faci la fel. Eu cred, insa,ca drumul pe care am mers in acesti sase ani este cel corect.
La momentul aniversar, le multumesc celor care au crezut in mine! Chiar si celor care m-au criticat!
Regret insa ca n-a putut fi aici si omologul meu, Lucian Iancu, care a fost chemat sa fie consilier in ceruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu