Totalul afișărilor de pagină

luni, 7 ianuarie 2013

2013 trebuie sa fie un an mai bun!

Stirea care spune ca 2013 va fi un greu, chiar foarte greu, m-a impins sa scriu. Mai ales ca astazi, chiar de Sfantul Ion, premierul Victor Ponta a confirmat-o. Eu ma incapatanez sa sustin ca anul 2013 trebuie sa fie mai bun decat cel care s-a incheiat in urma cu cateva zile. Ca eu si multi altii ne-am pus mari sperante in acest an. Am obiective importante de indeplinit si, cu siguranta, nu sunt singurul.
Nu sunt adeptul ideii ca trebuie sa stam cu mana intinsa, iar guvernul sau altcineva sa ne dea ceva. Trebuie sa transpiram pentru obiectivele noastre. Si eu sunt determinat s-o fac.
Nu vreau sa cred ca prin aceasta repetitie ni se lasa la rumegat faptul ca in acest an nu vom putea reusi foarte multe din cauza situatiei economice proaste.
Cred ca trebuie sa speram si sa facem totul ca lucrurile sa nu stea asa.
Prin urmare, lasati-mi speranta si dorinta de a trai mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu