Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 3 octombrie 2012

MegaPR-ul lui Dan Diaconescu

Controversa a nascut intotdeauna notorietate. Asa par sa fi gandit si strategii din spatele lui Dan Diaconescu cand au stabilit sa il implice pe omul de televiziune in privatizarea Oltchim. Si au reusit. Mai bine de o saptamana am fost cu totii martorii celui mai mare exercitiu de PR din ultimii 20 de ani. Daca privatizarea mastodontului de la Ramnicu Valcea a esuat, exercitiul de PR a reusit. DD a monopolizat zile in sir toate televiziunile, a fortat transmisiuni in direct, iar numele sau s-a aflat pe buzele celor mai importanti oameni in statul roman. S-a jucat de-a negocierile, poate chiar a incercat sa negocieze. A aratat milioane de euro la televizor. A facut de toate pentru a-si atinge scopul. Iar eu cred ca a reusit.
Sigur ca exista si o miza politica. Si ea este clara. Partidul lui Diaconescu a crescut procente bune in sondaje, procente din care va mai pierde, dar tot va ramane cu ceva. Tinta aleasa a fost una dintre cele mai mari la acest moment. Premierul Ponta. Acum ca razboiul dintre cei doi e evident, vom asista la o impletire a PR-ului cu politica. De fapt PR-ul lui DD a fost in ultimul timp unul politic. Si va continua.
Sunt destui care cred ca jocul s-a incheiat o data cu esuarea privatizarii. Ori acest lucru este fals. Mai ales ca specialistii in comunicare politica ai patronului OTV i-au dat deja mutarea urmatoare. O confruntare electorala directa cu Victor Ponta. Oamenii sunt buni, iar DD pare un bun ascultator.
Voi mai reveni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu