Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 aprilie 2011

Purtator de cuvant

Primarul municipiului Petrosani, Tiberiu Iacob-Ridzi, m-a desemnat, saptamana aceasta, purtator de cuvant al Primariei Municipiului Petrosani.
Pentru mine este o onoare si un pas inainte in cariera de comunicator pe care mi-am dezvoltat-o in ultimii ani. Din acestă postura, obiectivul meu principal este sa consolidez pozitia de lider comunicational a Primariei Municipiului Petrosani in Valea Jiului. Doresc sa informam publicul in mod pertinent si avizat, astfel incat orice observator al activitatii administratiei publice locale sa fie bine informat si sa cunoasca pozitia noastra vizavi de diverse stari de fapt.
Cu siguranta, experienta mea de ziarist din ultimii aproape unsprezece ani imi va fi de un real folos, poate mai mult decat ceea ce stiu despre comunicare si despre ce trebuie sa faca un bun comunicator. De asemenea, ultimii aproape trei ani in care am descoperit multe dintre specificitatile unei institutii publice cred ca ma vor ajuta.
La un asfel de moment se cuvine sa le multumesc celor care au crezut in mine, in special primarului Tiberiu Iacob-Ridzi, celor care mi-au deschis orizontul stiintei comunicarii, iar aici un loc de frunte il ocupa Cristina Mitrica, familiei si prietenilor mei. Se cuvine sa ma gandesc si la cei care nu mai sunt printre noi, dar care, de acolo de sus, sunt singur ca imi urmaresc evolutia. Si nu pot sa nu-l amintesc pe cel care va ramane vesnic prietenul meu, Lucian Iancu.
Nu voi inceta sa citesc despre comunicare, sperand sa gasesc suficient de mult timp pentru a face acest lucru, la fel ca pana acum.
Imi doresc sa fiu sanatos si sa pot sa ma achit cu brio de noile mele indatoriri.
Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu