Totalul afișărilor de pagină

marți, 24 noiembrie 2009

Cum am invins doua partide

Asta da performanta. Am invins singur doua partide. Mai exact unul si jumatate. Este vorba chiar despre cele doua partide care clameaza, la nivel local, victoria la scrutinul din 22 noiembrie. Povestea a inceput, insa, cu cateva zile inainte, cand Harlamabie Vochitoiu, mare sef peste pesedistii din Petrosani,a gasit o tema de dezbatere. Prezenta mea intr-o sectie de votare, in postura de loctiitor al presedintelui. In jurul acestei prezente a fost construit un adevarat scandal mediatic menit sa ma faca sa ma retrag. A mizat atat de mult pe acest scenariu incat nu a mai facut plangere la Biroul Electoral Judetean Hunedoara. Obisunit cu scadalurile mediatice, n-am cedat, iar liderul PSD a ramas neconsolat.In ziua votului,a urmat a doua etapa a scandalului. A intrat pe fir presa centreala si PNL. Liderul Judetean al PNL, Mircia Muntean, a simtit si el miros de scandal si s-a alaturat scandalului. S-au facut declaratii. S-a vorbit ore intregi la televiziune. Insa am ramas pe pozitie, dovedind ca nu ma pot darama cu un scandal, fie el oricat de artificial.
Peste toate insa, ca cireasa pe tort, stau ziaristii de casa ai acestor partide, care s-au grabit sa proclame victoria, desi ea n-a avut loc niciodata. Ramane insa un esec mic pentru cele doua partide si o victorie mare pentru un om. Si poate lectia. Nu va lasati intimidati de scandaluri, adevarul este mult mai puternic.

Un comentariu: