Totalul afișărilor de pagină

luni, 16 ianuarie 2017

Grindeanu, scapă-ne de penibili!

Aștept cu nerăbdare să aflu cine va fi noul prefect de Hunedoara numit de Guvernul Sorin Grindeanu.
Și nu întâmplător aștept asta, ci pentru că m-am săturat de penibili.

În ultiumii ani, șefii Instituției Prefectului Județului Hunedoara s-au remarcat prin penibilitate. A, nu, nu singuri, ci împreună cu șefii cancelariilor lor (așa e de fițe acolo!).

Ca să nu mă duc mai departe, mă uit la actualul prefect, Valer Ungur, pe care îl cunoaște doar Dacian Cioloș, pentru că l-a întâmpinat când a venit la Petroșani. În rest, nu l-a văzut nimeni la față.
Cel mai probabil, dacă îl întâlnesc pe stradă, nu l-aș putea remarca. Mult mai cunoscut este subprefectul Fabius Kiszely, poate și pentru că nu a avut șef de cancelarie.

Și pentru că a venit vorba, Ungur nu e singurul penibil. Un penibil și mai mare este Călin Narcis Pogăciaș, șeful cancelariei prefectului, cel care anunță codul de ger după ce termometrele arătau de mult - 20 și ce ceva de grade Celsius.

De fapt, probabil, Pogăciaș se visează comunicator, dar i-a fost lene să citească niște cărți de specialitate, pe care le-ar fi putut găsi la orice librărie din apropierea sediului de unde încasează leafă grasă ca să se facă de râs.
Pe el, dar și pe șeful lui.

De aceea, am decis să-l rog public pe premierul Sorin Grindeanu să ne scape de penibili și să numească un prefect mai de Doamne -ajută! în județul Hunedoara.

Ne-am săturat de penibili, domnule prim-ministru!
Așa că, vă rog, cereți și puțină competență!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu