Totalul afișărilor de pagină

joi, 23 septembrie 2010

Sondajele, documentarea si rusinea

Saptamana acesta un confrate a gasit de cuviinta sa scrie despre mine lucruri neadevarate. Evident, fara a se obosi sa-mi dea macar un telefon sa ma intrebe. In opinia sa, pregatirea mea de sociolog ma transforma in omul care face toate sondajele din Valea Jiului. Daca ar fi fost bazata pe realitate, aceasta opinie m-ar fi flatat, insa lucrurile nu stau deloc asa. Prin urmare, sociolog fiind il invit pe mai experimentatul meu coleg debreasla sa se documenteze mai bine inainte de a scrie ceva. Nu de alta, dar cei care il citesc merita sa afle adevarul si nu asocierile sale rauvoitoare. Dincolo de aceste aspecte, ma bucur ca numele imi este atat de strans legat de profesia mea, iar confratele se simte dator sa ma nominalizeze (chiar si cu litera mica).
Sa afle toata lumea ca eu si echipa mea de la Compania de PR facem sondaje, relatii publice, training-uri si multe altele! Iar aceste lucruri nu sunt deloc o rusine, ci dimpotriva o bucurie. O rusine ar trebui sa fie sa scri neadevaruri, dar sunt convins ca nu e cazul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu