Totalul afișărilor de pagină

luni, 1 februarie 2010

"Succesul este o optiune!"

Expresia ii apartine trainer-ului James Heidema. Un canadian care calatoreste prin toata lumea pentru a-i invata pe agentii de asigurari cum sa aiba succes. Ii invata cum sa vanda, cum sa ajunga la inimile clientilor. Si o face al naibii de bine. Auzind aceasta expresie, m-am gandit serios. Pot sa aleg sa am succes? E suficient? Expresia lui Heidema are insa si o continuare. "Oamenii care au succes fac acele lucruri pe care oamenii care nu au succes nu le fac in fiecare zi". Continuarea e mult mai explicita. Pot sa aleg sa am succes, facand eforturi pentu asta. Nu pot doar sa aleg sa am succes si dupa aceea gata. Nu mai fac nimic. Ba chiar ma preocup permanent sa am succes. Citesc despre domeniul in care lucrez. Imi imbunatatesc tehnica. Heidema este specialist in comportament si se ocupa in special de domeniul asigurarilor si al vanzarii. Insa definitia pe care a dat-o este valabila in aproape toate domeniile, daca nu chiar in toate. E nevoie insa ca cineva sa o spuna tare si clar pentru a ajunge la cei care cauta succesul. Trainerul canadian ii indeamna pe oameni sa nu mai urmareasca stirile sa nu mai citeasca ziarele care promoveaza negativul. "Esti produsul a ceea ce gandesti", mai spune Heidema. Iar daca te incarci cu lucruri negative, nu poti fi un produs bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu