Pare ca politicienii au inteles potentialul extraordinar al retelei de socializare Facebook. Asa se face ca foarte multi politicieni, daca nu aproape toti, si-au facut o pagina pe reteaua amintita.
Cel mai de succes politician al tarii noastre, Presedintele Klaus Iohannis, a atins deja un record. Se apropie de 1,4 milioane de like-uri, ceea ce l-a propulsat in topul 100 politicieni la nivel mondial. A intrecut-o chiar si pe prietena sa Angela Merkel si l-a lasat mult in urma pe cel pe care l-a invins in alegerile prezidentiale, Victor Ponta.
Valul de simpatie de care se bucura acum Iohannis nu putea sa nu fie observat, pe langa sondajele de opinie, si pe Facebook. Asta pentru ca reteaua de socializare a devenit oglinda societatii si una dintre tribunele ei, iar politicienii sau consilierii lor au inteles acest lucru.
Asa se face ca Facebook-ul a devenit o tribuna pentru foarte multe idei si actiuni. Si chiar o tribuna folosita de politicieni, adica o tribuna politica. Pentru multi, ea tinde sa inlocuiasca comunicarea clasica si asta poate fi o greseala majora.
In 2015, niciun om public serios nu mai poate face abstractie de acest mod de comunicare, de acest instrument de social media.
Insa ce fel de pagina trebuie sa isi faca un politician si ce va posta pe ea e o alta discutie.
Despre asta voi scrie altadata. Cu siguranta, in 2015.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu